wtorek, 31 lipca 2012

O Blogu i opowiadaniu


No więc tak:
Bloga postanowiłam założyć, ponieważ ubóstwiam fantastykę. Jednak motywującym powodem była powieść Becci Fitzpatrick "Szeptem", która skłoniła mnie do tego, by stworzyć własną historię. Pomysł powstał z dnia na dzień, choć plan w głowie rysował mi się już wiele miesięcy temu. Nigdy nie pisałam opowieści fantasty, to jest pierwsze. Owszem, na swoim koncie mam sporo opowiadań, ale każde dotyczyło Tokio Hotel (byłam ich fanką). Step to Hell jest moim pierwszym dziełem, które sama stworzyłam, bez niczyjej pomocy i z własnymi bohaterami oraz historią.
Nie zamierzam wstawiać opisów ani zdjęć bohaterów, ponieważ jestem tego przeciwnikiem. W żadnej książce czegoś takiego nie ma, więc ja też nie chcę tego mieć. Uważam, że czytelnik sam powinien wykreować sobie daną postać w głowie.
Opowiadanie jest o dziewczynie z domu publicznego, która na swojej drodze spotyka tajemniczego chłopaka, skrywającego mroczny sekret.
Nawiasem mówiąc, chłopak nie jest wampirem, jak większość twierdzi, lecz Aniołem. Upadłym Aniołem.

Parę słów o szablonie etc.
Grafikę stworzyłam sama i zastrzegam prawo do jego pobierania. Cytat na szablonie pochodzi z powieści "Szeptem", ale nie znam jego autora.
Step to hell oznacza krok do piekła, jak niektórzy już wiedzą.
Cytat na belce - autor nieznany, przynajmniej mi.
Szablon przystosowany do Google Chrome w rozdzielczości 1600x800 pikseli.

3 komentarze:

  1. OMG! Też to właśnie czytam! ((:
    Patch i Nora..omomo..^^
    Powodzenia w pisaniu bloga i zapraszam na mój!

    pepper-na-florydzie.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja to też to czytam ;)

      Do autorki:
      Hej ;)
      Wczoraj przypadkowo weszłam na twojego bloga spodobał mi się bardzo wygląd wiec kusiło mnie to do czytania. Niestety wpadłam an niego o 23 i zmęczona nie zdążyłam nic przeczytać. Dziś znów szukałam ciekawości na yt i natknęłam się na zwiastun twojego bloga a akurat mam czas wiec w końcu biorę się za czytanie tego opowiadania ;)
      Pozdrawiam nieznajoma ;)

      Usuń
    2. dziekuję ślicznie! Zatem czekam na komentarze z opinią od ciebie

      Usuń